FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Tak, polecamy takie rozwiązanie wszystkim, którzy nie wiedzą, jak rozwinie się ich e-handel.

Gwarantujemy poprawne funkcjonowanie stronosklepu liczącego do 1 500 produktów. Korzystając z oferty standardowej – za 99 zł miesięcznie – można w sklepie umieścić do 200 produktów. Przekroczenie tej liczy skutkuje wyższym abonamentem w kolejnym miesiącu.

Tak, proponujemy zapoznanie się z funkcjami stronosklepu oraz wersją demonstracyjną pod adresem demo.stronosklep.pl.

Tak, możemy włączyć – za dodatkową opłatą – specjalną wtyczkę, umożliwiającą integrację zamówień z systemem doręczeń do paczkomatów.

Zazwyczaj jest to możliwe, ale każdorazowo indywidualnie oceniamy te możliwości i wyceniamy taką usługę.

Tak, jeśli pozwala na to format danych – uzgadniamy go każdorazowo indywidualnie i wyceniamy taki import danych.

Istnieje możliwość zmiany wyglądu każdego stronosklepu, jednak jest to usługa dodatkowo płatna.

Cena abonamentu jest stała do momentu nieprzekroczenia limitu produktów: 200 produktów w miesiącu. Wówczas możemy podnieść cenę do 149 zł miesięcznie.

Oczywiście. System, który oddajemy klientom do dyspozycji, jest prosty i intuicyjny. Pozwala na pełne administrowanie sklepem. Do zakładek, które tworzą treść strony WWW, zazwyczaj tylko my zachowujemy dostęp.

Nie robimy pełnych opisów produktów. Klienci wraz z wypełnieniem ankiety dostarczają nam 5 tzw. kart produktów, które redagujemy, podpowiadamy, co powinny zawierać. Tak przygotowany opis produktu służy jako wzorcowy do wprowadzania pozostałego asortymentu przez Państwa (osobę zarządzającą stronosklepem).

W oparciu o dokładną analizę wypełnionej przez Państwa ankiety tworzymy wszystkie strony promujące ofertę sklepu – od strony startowej, przez opis firmy, ogólnej oferty, jak również ewentualny dział poradnikowy.

Państwo dostarczają regulamin sklepu, na podstawie którego tworzymy skrócone zasady zakupów dla internautów, oraz karty produktów, które będą służyły do przygotowania schematu prezentacji produktów. Dalsze produkty wraz z opisami dodają Państwo sami – udostępniamy instrukcję obsługi.

W ciągu roku klient ma prawo bezpłatnie jednorazowo zmienić dowolną ilość tekstu czy fotografii / obrazków. Każda dalsza, dowolna (o ile nie oznacza robienia strony od nowa) zmiana kosztuje 10 zł netto.

Zmiany wprowadzamy w ciągu 10 dni roboczych, ale często też w sprawach pilnych – w ciągu kilku dni. Klient może skorzystać z opcji zmian ekspresowych, które nanosimy w 24 godziny od chwili potwierdzenia zgłoszenia. Są one płatne 30 zł netto.

Klient ma do wyboru sposób, w jaki chce otrzymywać faktury – czy papierowe drogą tradycyjną (dodatkowa opłata), czy elektroniczne mailem. Domyślnie faktury wysyłane są pocztą elektroniczną.

Tak. Można zapłacić za 6 lub 12 miesięcy z góry. Płacąc za 12 miesięcy z góry, klient zyskuje rabat.

Czasami, w wyniku analizy pełnej ankiety od Państwa, możemy dojść do wniosku, że korzystniejsza byłaby inna domena dla Państwa. Wówczas proponujemy takie rozwiązanie z naszym uzasadnieniem. Jeśli Państwo się na to zgodzą, wysyłamy aneks do umowy zawierający bezpłatną zmianę.

Co roku za domenę płacisz 100 zł netto. Przypomnimy Tobie o tym i dopilnujemy, by stronosklep nieprzerwanie działał pod tą domeną.

Tak. Niemniej wymaga to pewnej wiedzy technicznej po stronie klienta i dostępu do panelu administracyjnego tejże domeny. Najczęściej wystarczy wejść w ustawienia domeny i wybrać przekierowanie na adres URL i tam podać tę domenę.

Tak, niemniej preferujemy rozwiązanie, gdy to my będziemy abonentem takiej domeny. Klient może nam wskazać nową domenę, pod którą chce mieć swój serwis. Wtedy taką domenę zarejestrujemy. Po zakończonej współpracy przekazujemy domenę bezpłatnie klientowi. W przypadku, gdy klient chce mieć domenę u siebie, stawiamy serwis internetowy na naszym serwerze i podajemy dane do wskazania dla domeny.

Tak, możliwe jest przeniesienie do nas swojej domeny, na której postawimy serwis zgodnie z naszym sposobem pracy, tj. maksymalnie dopasowując go do charakteru Państwa działalności i oferty.